LIIT Bad Ass® work-out. Doe deze oefeningen voor balans, focus en zelfvertrouwen

2019-03-04T10:43:48+02:00

Een LIIT!? Jawel. Wat is dat? Ben jij al bekend met HIIT: high intensity interval training. Dan presenteren wij je nu ook LIIT. Het is bijna hetzelfde, maar in plaats van hoge intensiteit, is dit op lage intensiteit. Ideaal als je op een rustig tempo wilt werken aan je balans, kracht en concentratie. 

LIIT: low intensity interval training.

Wil jij je trainingsschema een update geven?  Of merkt je dat je balans, focus, kracht en zelfvertrouwen nodig hebt tijdens sommige bewegingen. Doe dan deze oefening 3 keer in de week. Gebruik een kettlebell van 4, 6, of 8 kilo. Een dummble kan ook.

Warming up: 

5 keer zonnegroet

Set intentions: 

I’m Strong

WARRIOR 3 ROW

Kom stevig staan. Lift 1 been omhoog, tenen wijzen naar de grond. 

Beweeg de kettlebell/ of dumbbell om en omlaag. Je arm langs je bovenlichaam. 

10 x per been

Treepose

Kom op 1 been staan. plaats je voet tegen je kuit, of enkel. Maak je lang.

EXTRA: beweeg je kettlebell omhoog.

30 sec, wissel naar je andere been.

V-SIT & TRICEP DIP

WE LOVE COMBI’S.

Kom zittten in de v-sit. Beiden voeten op de grond, leun iets naar achter.

Laat de kettlebell omlaag zakken en strek je armen weer uit.

12 x

LEG RAISES

Ga plat op de grond liggen. Je onderrug raakt de mat, kantel bekken omhoog.

Beide benen recht, of gebogen omhoog. Wissel 20 x van been. Been recht naar beneden.

Houd de kettlebell recht omhoog.

Bad Ass® work-outs

Onze work-outs zijn krachtig, effectief en relaxt. Ontwikkeld speciaal voor vrouwen en verslavend leuk!

SWEAT WITH INTENTION.

Iedere work-out heeft een EMPOWERING thema: focus, balans, kracht, motivatie, fun, zelfvertrouwen, of doorzettingsvermogen.

Stoere Body & Mind work-outs die je energieniveau boosten.

Herhaal deze oefeningen 3 keer achter elkaar

Leave A Comment

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.