Bad Ass® Quicky! Pak je bands en tabata timer erbij en doe deze 15 minuut work-out.

2019-03-14T17:49:15+01:00

Weinig tijd, maar je wilt wel even lekker trainen! Pak dan de resistance bands erbij voor een Bad Ass® quicky.

Bereid je voor!

Set Intention: I”M STRONG

Nodig:

  • alle 3 de resistance bands
  • tabata timer
  • je favoriete work-out muziek
  • flesje water

Warm-up:

  • 1 minuut touwtje springen (zonder touwtje:-)

Bad Ass warrior

Gebruik de ‘easy’ roze band voor tabata 1.

Ga in Warrior positie staan, met de band in beide handen. 1 hand naar voren en met de andere hand beweeg je steeds naar achter en naar voren, als een pijl en boog.

Wissel per 20 sec van been positie.

4 minuut SQUATS!

Gebruik de paarse ‘medium’ band en plaats deze boven je knie.

Zet de timer aan. Je gaat 4 minuten squats doen met de band. Blijf de weerstand vasthouden, duw je knie richting je kleine teen.

I’m Strong!

BOOTYLICIOUS

Gebruik de blauwe ‘ bad ass’ band voor de laatste Tabata. Work that booty.

Plaatse de band om je enkels. Zet de timer aan en beweeg je been naar achter gedurende 20 sec. TIP! iets vasthouden mag altijd.

Heb je de bands nog niet? bestel ze snel!

Leave A Comment

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.